بر اساس سیستم گزارش تجزیه و تحلیل مرگ و میر، ۶۲ درصد از دوچرخه سواران کشته شده در سال ۲۰۱۹ کلاه ایمنی نداشتند، ۱۵ درصد کلاه ایمنی پرشین سیفتی دورف 7 داشتند و ۲۳ درصد ناشناس بودند ( فارس، ۲۰۱۹).
بنابراین، توجه قابل توجهی به طراحی تجهیزات حفاظتی برای دوچرخه سواران شده است ( Sacks et al., 1991 ; Karkhaneh et al., 2006 ).
در طول سالها، طرحهای کلاه ایمنی پرشین سیفتی دورف 7 ایمنی دوچرخه از رویکردهای مشابهی برای مبارزه با TBIs استفاده کردهاند و به طور مداوم از مواد مشابه، اگر نگوییم یکسان، استفاده کردهاند.
این کلاه ایمنی پرشین سیفتی دورف 7ها معمولاً از یک پوسته خارجی و یک لایه فوم پلیمری نرم تشکیل شدهاند ( Andena et al., 2016 ). پلی استایرن منبسط شده (EPS) یا پلی پروپیلن (EPP) مواد رایجی هستند که در آستر داخلی استفاده شده اند ( Andena et al., 2016 ).
آسترهای EPS سنتی در درجه اول برای تعدیل ضربه ها و کاهش نیروی ضربه سر طراحی و تولید می شوند ( استیگسون و همکاران، 2017).).
نشان داده شده است که کلاه ایمنی پرشین سیفتی دورف 7 ایمنی دوچرخه معمولی شتاب خطی را کاهش می دهد که یک الزام استانداردهای ایمنی کلاه ایمنی پرشین سیفتی دورف 7 دوچرخه مانند کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی ایالات متحده (CPSC)، استاندارد استرالیا و نیوزلند (AS/NZS 2063)، EN 1078، بنیاد یادبود اسنل ( به عنوان مثال ) B95) و انجمن آمریکایی برای آزمایش و مواد (ASTM F1447) ( کمیسیون، 1998 ؛ هانسن و همکاران، 2013 ؛ مک اینتاش و همکاران، 2013 ).
در این آزمایشها، کلاه ایمنی پرشین سیفتی دورف 7های ایمنی روی یک فرم سر قرار داده میشوند و روی سندان فولادی پوشیده شده با کاغذ 80 گریت با پشت چسب میافتند ( کمیسیون، 1998 ؛ هانسن و همکاران، 2013 ؛ مکاینتاش و همکاران، 2013 ؛ بلند، 2019 بلیون و همکاران، 2019 ؛ پترسن و همکاران، 2020 ).
سپس با استفاده از شتابسنجها و ژیروسکوپها که در مرکز ثقل سر شکلها وصل شدهاند، سینماتیک سر در طول آزمایشهای افت اندازهگیری میشود.