گوجه فرنگی امروز اصفهان موجب افزایش قیمت کرایه تاکسی در این شهر شد

هنگام خرید گوجه فرنگی امروز اصفهان به یکسر یاز نکات توجه کنید. این نکانت شامل موارد زیر است:

اگر گوجه فرنگی با شاخه فروخته می شود، به آن نگاه کنید: اگر شاخه الاستیک است، یک رنگ سبز ثابت دارد، پس گوجه فرنگی ها در گذشته نه چندان دور چیده شده اند و تازه هستند. و اگر شاخه خشک و ناهموار باشد، به احتمال زیاد میوه ها کهنه هستند.

از نظر کیفیت، گوجه فرنگی به سه دسته تقسیم می شود: اضافی، اول و دوم. در شکل به انواع: گرد، مسطح، دراز، گیلاس شکل. از نظر ظاهری، میوه ها باید تازه، کامل، تمیز، سالم، متراکم، معمولی برای شکل گیاه شناسی، با یا بدون ساقه، آسیب دیده توسط آفات کشاورزی، بیش از حد رسیده، بدون آسیب مکانیکی و آفتاب سوختگی باشند.

گوجه

میوه هایی با نقص های جزئی در شکل و رنگ، با فشار جزئی از ظرف، کبودی جزئی و ترک های بهبود یافته برای دسته اول مجاز است، بیش از 1٪، دوم – حداکثر 3٪..

درجه بلوغ باید قرمز، صورتی باشد. برای دسته اول و دوم میوه های قهوه ای رنگ مجاز است که جداگانه فروخته می شوند. استاندارد اندازه میوه را عادی می کند (اضافی – حداقل 4 سانتی متر، اول و دوم – حداقل 3 سانتی متر).

بیماری های کبدی استفاده ممنوع است، زیرا گوجه فرنگی می تواند تشکیل و توسعه هپاتوز را تحریک کند. علاوه بر این، آنها می توانند بار روی کبد را افزایش دهند که بر عملکرد اندام نیز تأثیر منفی می گذارد.

پس از برداشتن کیسه صفرا. مجاز است در رژیم غذایی از میوه های بدون پوست خورش یا قبلاً آب جوشیده شده با آب جوش استفاده شود. مقدار محصول نباید بیش از 300 گرم در روز باشد.