کفش‌های با کف نرم بیش از هر چیز دیگری تزئینی هستند

در حالی که کفش برای نوزادان ضروری نیست، برخی از والدین از قرار دادن نوزادان خود در کفش برای سبک و گرما لذت می برند اگر می خواهید برای کودک خود کفش بپوشید، به دنبال کفش هایی با کف نرم باشید.

کفش‌های با کف نرم بیش از هر چیز دیگری تزئینی هستند (و می‌توانند به نگه داشتن جوراب روی پای کودک برای گرما کمک کنند)

البته، می‌توانید تا زمانی که کودکتان راه می‌رود، یک جفت جوراب زیبا بپوشید. در حالی که در حال خزیدن و خزیدن هستند، نوزادان بیشتر از کفش به جوراب های نرم با کفی غیر لغزنده نیاز دارند.

اگر نوزاد شما کفش های تزئینی می پوشد، هر زمان که کودک شما شروع به حرکت یا راه رفتن کرد، آن را در بیاورید. پاهای برهنه یا جوراب با کفی غیر لغزنده به تعادل آنها کمک می کند.

آن جفت کفش بچه کلاسیک با کف سخت را فقط برای برنز کردن ذخیره کنید. کودک نوپا شما احتمالاً حتی در این سن کفش‌های انعطاف‌پذیرتر و با کف نرم‌تر بهتر عمل می‌کند. علاوه بر این، بسیاری از برندهای کفش بچه گانه از چرم بسیار نرم ساخته شده اند که این مزیت راحتی و قابل شستشو بودن را دارد.

کفی انعطاف پذیر و تناسب خوب ضروری است. مگر اینکه پزشک کودک شما آنها را توصیه کند، از هزینه اضافی حمایت از قوس، درج های ویژه، پاشنه های تقویت شده یا هر ویژگی اضافه دیگری صرف نظر کنید.

برخی از کفش ها بیشتر از بقیه مستعد لیز خوردن از پای بچه ها هستند. این نوع کفش ها عبارتند از کروکس، کفش های کتانی با بند Velcro و دمپایی.

کفش‌های ایمن‌تر می‌توانند از کودک نوپا یا پیش‌دبستانی شما در برابر شکستگی انگشتان پا، ناخن‌های شکسته، ترکش‌ها و سایر آسیب‌ها، حتی در داخل خانه محافظت کنند. برای مثال، وقتی کفش‌های گشاد در پله برقی گیر می‌کنند، بچه‌ها ممکن است آسیب ببینند. اگر کفش‌های فرزندتان از پا می‌افتد، احتمالاً عاقلانه است که او را به کفش‌های بنددار تبدیل کنید.

  • منابع:
    1. How to Measure Baby Shoe Size
  • تبلیغات: 
    1. استفاده از ترشی انبه در ساخت لامپ برای اولین بار
    2. مناسب ترین راه برای ثروتمند شدن
    3. اختراع کاپشن چرمی که باعث غیب شدن انسان می شود!
    4. با استفاده از نانو می توانید تست اعتیاد خود را منفی کنید