کشف 20 کیلو مواد مخدر در بیل مکانیکی بکهو نیوهلند توسط پلیس خبر ساز شد

و در حالی که بسیاری از این موارد را می توان به بیل مکانیکی بکهو نیوهلند متصل کرد، اکثر شرکت هایی که بیل مکانیکی را اداره می کنند، زحمت نمی کشند زیرا از ماشین آلات ساخته شده برای انجام بسیاری از این وظایف استفاده می کنند.

از آنجایی که بکهوها در جلو یا عقب تراکتورهای معمولی نصب می شوند، محدوده چرخشی مشابهی با بیل مکانیکی ندارند. بیشتر بیل‌گردها فقط می‌توانند حدود 200 درجه یا بیشتر بچرخند در حالی که بیل‌های مکانیکی می‌توانند 360 درجه بچرخند به عبارت دیگر، یک دایره کامل.

انواع بیل مکانیکی چیست؟ طیف انواع بیل مکانیکی تقریباً به اندازه کارهایی است که بیل مکانیکی انجام می دهند. بیایید به رایج ترین انواعی که احتمالاً در سایت شغلی بعدی خود خواهید دید نگاه کنیم.

بیل مکانیکی

بیل مکانیکی خزنده یا فشرده بیل مکانیکی خزنده در همه جا وجود دارد و احتمالاً همان چیزی است که اکثر مردم وقتی به کلمه “بیل مکانیکی” فکر می کنند تصور می کنند.

آنها روی ریل هستند (مانند یک تانک)، معمولاً دارای یک کابین محصور هستند و از یک بوم هیدرولیکی برای حفاری مواد سنگین استفاده می کنند. آنها تقریباً در هر نوع زمین کار می کنند البته به آرامی.

طرفداری قرار گرفتن در مسیرها باعث می شود آنها در زمین های ناهموار یا گل آلود مطمئن باشند. معایب قرار گرفتن در مسیرها باعث کندی آنها نسبت به سایر انواع بیل مکانیکی، به خصوص در سطوح صاف مانند آسفالت می شود. نگهداری مسیرها نیز بسیار گرانتر است و می تواند به آسفالت یا روسازی بتنی آسیب برساند.

بیل مکانیکی چرخ دار بیل‌های چرخدار تفاوت چندانی با خزنده‌ها ندارند، جدای از اینکه روی چرخ هستند تا مسیر. چرخ‌ها آنها را در جاده‌ها و سایر سطوح آسفالتی یا بتنی سریع‌تر و مانور بیشتری می‌دهند و در زمین‌های گل‌آلود یا تپه‌ای ناپایدار می‌شوند.

این بیل‌های چرخدار اغلب در پروژه‌های بزرگراهی در مقیاس بزرگ حرکت می‌کنند، جایی که اغلب باید مسافت‌های طولانی بین کار را طی کنند. طرفدار آنها می توانند از شغلی به شغل دیگر سریعتر بسیج شوند. منفی روی سطوح صاف کاربرد بیشتری دارند و به اپراتور ماهرتری نیاز دارند.