کاشی لانه زنبوری با جذب سرما تغییر رنگ می دهد

تعداد زیادی از انواع کاشی لانه زنبوری و سرامیک در بازار وجود دارد که به طور فعال در طراحی مدرن استفاده می شود. با این حال، این نیز باعث ایجاد مشکلات خاصی در انتخاب می شود، زیرا هر کاشی برای نیازهای خریداران مناسب نیست.

این مقاله برای این وجود دارد: در اینجا خواهید فهمید که چه نوع کاشی است و همچنین در چه مواردی ارزش انتخاب یک یا گزینه دیگر را دارد.

در این مقاله همچنین ویژگی های هر نوع به تفصیل مورد بحث قرار می گیرد تا خریداران بتوانند انتخاب مناسبی داشته باشند.انواع کاشی و سرامیک چیست؟

کاشی
انواع کاشی و سرامیک را می توان به چند گروه تقسیم کرد، بسته به اینکه کدام ویژگی را در نظر بگیرید. به عنوان ویژگی های اصلی چنین طرحی، کارشناسان موارد زیر را تشخیص می دهند:

مواد تولیدی

فن آوری
روش های پردازش و قالب گیری مواد
تکنیک پخت مواد
نوع خرده سنگ
سطح جذب آب مواد
اندازه و فرمت کاشی ها
مشخصات فنی (مقاومت در برابر سایش کاشی، قابلیت اطمینان، استحکام و غیره)
مناطق استفاده
شرایط عملیاتی و غیره
از آنجایی که تعداد چنین ویژگی هایی بسیار زیاد است، استانداردسازی گونه ها بسیار دشوار است. لازم است دسته بندی کاشی ها را برای شرایط خاص استفاده انتخاب کنید  در زیر رایج ترین انواع طبقه بندی برای کمک به انتخاب صحیح آورده شده است.

ویژگی های کاشی و سرامیک که در درجه اول مورد توجه قرار می گیرد پارامترهای اندازه و فرمت آن است. بازار انتخاب گسترده ای از چنین گزینه های کاشی را به مشتریان ارائه می دهد: می توانید موادی با وزن ها، اندازه ها و ضخامت های مختلف انتخاب کنید.

اگر در مورد کاشی های سرامیکی صحبت کنیم، اغلب ضخامت آن می تواند از 5 تا 8 میلی متر متفاوت باشد. مهم! اگر در مورد قالب های کاشی و سرامیک صحبت کنیم، کارشناسان چندین مدل محبوب را شناسایی می کنند: 30×30، 40×40 و 60×60.

اغلب در خانه ها می توانید کاشی های با فرمت بزرگ را نیز مشاهده کنید که اندازه آنها به 120×120 میلی متر می رسد آنها اغلب برای نصب بدون درز استفاده می شوند.