کاشی استخری مرجان موجب کاهش قند خون در افراد دیابتی می شود

اگر می‌خواهید با کسری از هزینه‌های گرانیتی یا مرمری، ظاهری داشته باشید این گزینه ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد.

سنگ مرمر که اغلب به عنوان یکی از گران‌ترین مصالح کاشی استخری مرجان سنگ طبیعی در نظر گرفته می‌شود، انتخابی ظریف و جسورانه است، زیرا سطحی از ظرافت و زیبایی را به نمایش می‌گذارد که به سختی می‌توان آن را با مواد دیگر تکرار کرد.

سنگ مرمر که با خطوط معدنی طبیعی رگه‌های عمیقی دارد، تحت گرما و فشار بسیار زیاد ایجاد می‌شود و می‌تواند گرما و فشارهای زندگی روزمره را به خوبی تحمل کند.

شاید هیچ نوع کاشی استخری دیگری نتواند فضا را به اندازه کاشی استخری مرمر به طور چشمگیری ارتقا دهد.

کاشی

این سنگ طبیعی عمق و کنتراست فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند و رنگ‌آمیزی خیره‌کننده‌ای را به نمایش می‌گذارد و به طور طبیعی در رنگ‌های مختلف از سبز، خاکستری، بژ، سفید، سیاه و بسیاری دیگر موجود است.

هنگام انتخاب کاشی استخری‌ها یا دال‌های مرمر، حتماً مواد را از نظر مناطق ناهموار بررسی کنید، زیرا ممکن است به دلیل ماهیت متخلخل آن، برای محافظت در برابر لکه‌ها به آب‌بندی اضافی نیاز داشته باشد.

پرسلن نمونه ظریفی از کاشی استخری و سرامیک سفالی است. کاشی استخری‌های چینی که از نسبت بیشتری از سیلیس و کوارتز ساخته شده‌اند و در دمای بالاتر پخته یا پخته شده‌اند، نسبت به نمونه‌های سرامیکی خاک رس قرمز خود بادوام‌تر (و اغلب گران‌تر) هستند.

طیف گسترده ای از رنگ ها و الگوها، کاشی استخری چینی را تبدیل به یک آفتاب پرست می کند. کاشی استخری های چینی لعاب دار، حکاکی شده و بافت دار می توانند شبیه تخته های چوب سخت، سنگ مرمر گران قیمت یا آجرهای صنعتی باشند.