چگونه کت‌های چرمی این همه محبوبیت پیدا کرده‌اند

قبل از اینکه بخواهیم کت چرم دخترانه کوتاه در مورد اینکه چگونه کت‌های چرمی این همه محبوبیت پیدا کرده‌اند و از کنار رفتن خودداری می‌کنند، صحبت کنیم، ضروری است که بدانیم لباس بیرونی راکابیلی مورد علاقه ما کجا متولد شد.

اقلام مد فوق العاده جیوه نقره ای با چگالی 14 شیک منشأ خود را به لباس های نظامی بازمی گرداند در اوایل دهه 1900 در طول جنگ جهانی اول بود که خلبانان جنگنده آلمانی شروع به پوشیدن ژاکت چرمی قهوه ای کردند که بعدها، در جنگ جهانی دوم، به عنوان بمب افکن شناخته شد.

کت چرم

مترادف با ظرف کریستال ژاکت پرواز و ژاکت هوانوردی، ژاکت بمب افکن گرم یک انتخاب راحت و معقول از لباس بیرونی برای خلبانانی بود که مجبور بودند سرمای شدید را در ارتفاعات بالا تجربه کنند هوانوردان آن زمان که بخشی از یونیفرم نظامی بود، هرگز نمی توانستند حدس بزنند که چند سال بعد، سبک بی انتها شیک چقدر برای فشن فوروارد ضروری می شود.

در سال 1928، سرویس آرکوپال ژاکت چرمی برای اولین بار به عنوان یک لباس مد روز توسط فوق العاده با استعداد و الهام بخش بسیاری از طراحان آینده، اروین شات، معرفی شد طراحی او (همانطور که در بالا نشان داده شده است) شبیه به ژاکت چرمی موتور سیکلت مدرن بود و به نام شرکت سیگار برگ مورد علاقه او – The Perfecto – نامگذاری شد.

مطابق با نام خود، طراحی ژاکت عالی بود و حتی امروز هم به شدت مورد علاقه شیک پوشان است این ژاکت OG بسیار الهام بخش کت چرمی مدرن استایل خیابانی است.

شات به جای استفاده از دکمه‌هایی برای بسته شدن جلو، همانطور که برای کت‌های چرمی آن زمان معمول بود، یک زیپ جسورانه را انتخاب کرد که تمام ظاهر لباس را برجسته می‌کرد این اولین کاپشن چرمی شیک با قیمتی 5.50 دلاری فروخته شد که احتمالاً ارزان‌ترین طرحی است که با چنین طراحی بسیار تحسین‌شده‌ای در تاریخ کت‌های چرمی به فروش رسیده است.

  • منابع:
    1. THE EVOLUTION OF LEATHER JACKETS
  • تبلیغات: 
    1. 23 روش کسب درآمد بدون سرمایه
    2. آموزش ریاضی دوره ابتدایی با کابل و سیم!
    3. پارچه مبلی که از طلا ساخته شد
    4. انگشتری که صاحب خود را شفا داد!