چسب آجر پودری درجه یک + مشخصات بسته بندی عمده فله

تقریبا می توان گفت هیچ سازه و عمارت ساخته شده به دست بشر نیست که در آن از آجر و محصولات مشتق از آن استفاده نشده باشد. درواقع استحکام و ماندگاری هرسازه به این محصول بستگی دارد.

از دیرباز تاکنون بشر در حال گسترش و پیشرفت در مسیر فعالیت های خود می باشد و تکنولوژی های مدرن به تدریج جایگزین روش های زمان بر قدیمی شده اند.

در گذشته ای نه چندان دور تمام تمرکز انسان ها بر روی استفاده از سیمان و ملات برای ساختن بناهای مختلف بود اما این کار هم روندی کند و هم هزینه ای زیاد داشت ولی به دلیل نبود امکانات جایگزین، مجبور به استفاده از آن بودند اما در حال حاضر کمتر کسی حاضر به جایگزینی روش های بی دردسر با سیمان و ملات می باشد.

حتما تاکنون تجربه عبور از معابری که پر از سیمان و کثیفی ناشی از آن هستند را داشته اید و در ذهن خود به جستجوی راهی برای جایگزینی این روش های قدیمی، پرداخته اید.

چسب آجر محصولی است که می توان با آن محصولات مختلفی اعم از آجر، آجر نما، کاشی و سرامیک، آجرهای دکوراتیو و نسوز را به هم متصل نمود و به آنها استحکام بخشید.این محصول به صورت جامد و در دو رنگ سیاه و سفید می باشد.

از زمانی که چسب های آجر وارد بازار شدند، بسیاری از این مشکلات افراد جامعه برطرف شد و روز به روز به تعداد طرفداران این محصول کارآمد اضافه می گردد.

چسب آجر تولیدی توسط کارخانه های مختلف در نوع پودری و خشک روانه بازار می شوند و در بسته بندی های متعدد و حجم های مختلف، نیاز های افراد را تامین خواهند کرد.

هر فعالیتی زمانی موثر و قابل قبول خواهد بود که در انجام آن دقت و ظرافت زیادی به کار رفته باشد و برای استفاده از این محصول نیز سعی کنید از نیروی باتجربه و حرفه ای در این امر استفاده کنید.

این ماده شیمیایی به واسطه داشتن ترکیبات مضر برای پوست های حساس، نیاز به دقت هنگام استفاده دارد و افراد ملزم به پوشیدن دستکش و وسایل ایمنی درحین کار می باشند.همچنین در صورتی که در اثر تماس چسب با پوست دچار علائم التهاب و حساسیت شدید سریعا محل تماس را با آب تمیز و صابون شستشو داده و در اسرع وقت به پزشک مراجعه نمایید.

محدودیت استفاده برای گروه خاصی تعریف نشده است اما کسانی که بیماری های آلرژیک دارند، بهتر است از این مواد دوری کنند.

مشخصات چسب آجر پودری که باعث برتری آن بر روش های قدیمی شده است عبارتند از:

1)حجم مناسب و مقرون به صرفه

2)سهولت در استفاده و کاهش نیاز به نیروی کار

3)استحکام و قدرت بسیار بالا در برابر گرما، سرما و حرارت

4)افزایش سرعت بخشی به پروژه کاری

5)زیبایی و درخشش سازه نهایی

6)قابل استفاده در نمای داخلی و خارجی ساختمان ها

7)تولید ضایعات اندک

8)کاهش قابل توجه وزن نمای نهایی

با توجه به افزایش ساخت و ساز در عرصه های مختلف و شهر های گوناگون کشورمان، نیاز به تولید مقدار بیشتری از چسب پودری می باشد و شایسته است که تولیدی های دیگری نیز در این راستا تاسیس گردند.

نوع دیگری از چسب آجر وجود دارد به نام چسب خمیری، که در مقایسه با چسب های پودری قیمت بسیار بالاتری دارد و مخصوص استفاده در مکان هایی است که با رطوب زیادی سر و کار دارند مثل استخر های عمومی و شخصی.

درحال حاضر چسب های پودری نسبت به نوع خمیری، رجحان دارند و این امر علل مختلفی از جمله : حجم مقرون به صرفه چسب های پودری، ترکیبات به کار رفته بهتر نوع پودری و تاریخ انقضای کمتر چسب خمیری به علت فرمولاسیون آماده آن، دارد.

یکی دیگر از نکاتی که در نتیجه نهایی کار با چسب های آجر تاثیر گذار است، استفاده از پلاستر سیمانی در زیر محل گذاشتن آجر ها می باشد.

پلاستر نقش محافظت کننده برای اجزای دیوار خواهد داشت و خود نیز انواع مختلفی دارد و هرکدام در شرایط متفاوتی به کار گرفته خواهند شد. پلاستر سیمانی، آهکی و گچی سه نوع پلاستر موجود در بازار می باشند.

حال شاید از خود بپرسید که علت استفاده از پلاستر سیمانی چیست و چرا دونوع دیگر پلاستر کاربردی در این زمینه ندارد؟

در پاسخ باید گفت که پلاستر سیمانی به دلیل عناصر تشکیل دهنده خود مانع از نفوذ رطوبت و همچنین باعث مقاومت و تحمل زیاد فشار توسط سازه نهایی خواهد شد.

رسیدن به تولید انبوه نیازمند همکاری مسئولین محترم کشور در زمینه فراهم سازی زمینه های لازم می باشد و اگر این اتفاق نیکو بیفتد، علاوه بر تامین کالای مورد نیاز مشاغل داخل کشور، قادر به صادرات این کالا و ورود ارز به داخل میهنمان نیز می‌باشیم.

اگر شما هم به هر نحوی نیاز به داشتن آگاهی در این زمینه هستید و یا در جستجوی یک محصول مرغوب برای سازه خود هستید، پس این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید و از صفر تا صد چسب آجر پودری را با ما مرور کنید.

چسب آجر پودری درجه یک + مشخصات بسته بندی عمده فله

چسب آجر پودری درجه یک

چسب آجر پودری درجه یک تولیدی های متعددی در داخل و خارج از کشور مشغول تولید این کالای مهم هستند، اما همواره باید به این نکته دقت کنید که اگر قصد دارید سازه ای محکم و ماندگار بسازید و در سال های آینده دچار هزینه های گزاف مرمت آن نشوید، باید از محصولات درجه یک در آن استفاده نمایید.

چسب آجر پودری مرغوب، چسبی است که توسط شرکتی معتبر و باتجربه ساخته شده باشد و دارای تاییدیه و اعتبار باشد.

برای استفاده از این چسب ها، ابتدا باید سطحی که قرار است آجر ها را روی آن چسباند، تمیز نموده و به وسیله آب خیس کنید. سپس چسب آجر پودری را به نسبت معین با آب و گچ مخلوط کنید به طوری که به ازای 40 کیلوگرم از این چسب، به حدود 12تا 14 کیلوگرم آب نیاز خواهید داشت.

پس از تهیه مخلوطی که خوب همگن شده است، با یک وسیله مناسب این چسب ها را به ضخامت مناسب روی سطح مورد نظر ریخته و در اولین فرصت و هر چه سریعتر آجر ها را روی آن می گذارید.

برای استفاده از این چسب ها هم می توانید شخصا و با مطالعه راهنمای موجود در بسته بندی کالا و هم به توصیه کارشناسان به وسیله به کار گیری یک نیروی ماهر و باتجربه اقدام به چسباندن آجر ها به سطوح کنید.

دقت کنید که هربار، به میزان نیاز از این ترکیب آماده کنید و سریعا آن را استفاده نمایید زیرا پس از تهیه آن، در معرض تابش نور خورشید و هوا قرار گرفته و در مدت زمان کوتاهی خشک می گردد.

لازم به ذکر است که کارخانجات تولیدی داخل کشور باتوجه به امکانات موجود، محصولاتی بسیار خوب را تولید می کنند و هرگز کیفیت کالا را فدای کمیت آن نمی‌کنند و هموطنان عزیزمان می توانند با خیال راحت از اکثریت آنها خرید خود را انجام دهند.

مشخصات چسب آجر پودری

مشخصات چسب آجر پودری چسب آجر پودری، این محصول شگفت انگیز ماده ای جامد و به صورت پودر می باشد که پس از تولید و بسته بندی در پاکت های محکم به بازار تزریق می گردد.

این کالا دو نوع تک جزئی و دو جزئی دارد که با انتخاب نوع دو جزئی، استحکام و مقاومت بیشتر کالا و با خرید نوع تک جزئی، خریدی مقرون به صرفه را تجربه خواهید نمود.

همانگونه که پیش تر ذکر گردید برای استفاده از این محصول تنها باید آن را با آب مخلوط نمود و سریعا به سطح مورد نظر اضافه نمود. شما می توانید در محیط های مرطوب و نم دار و یا سطوح شیب دار نیز از این کالا استفاده کنید و نگرانی از بابت عمر کوتاه سازه ساخته شده، نداشته باشید.

مواد به کار رفته در این چسب به گونه ای است که این اطمینان خاطر را به خریدار محترم می دهد که سالیان سال عمارت ساخته شده نیاز به مرمت نخواهد داشت زیرا در تولید این چسب، موادی استفاده گردیده که بسیار مقاوم به رطوبت و حرارت و حتی فشار می باشند.

شما قادر هستید هر سطح تمیزی که فکرش را بکنید را به وسیله این چسب پوشش دهید حتی مکان هایی مانند استخر، شومینه و تنورهای پرحرارت.

پیمانکاران و معماران با تجربه که از این محصول به طور مکرر استفاده نموده اند، می توانند سایر افرادی که اولین تجربه خرید خود را سپری می کنند را راهنمایی کنند و از این طریق ویژگی ها و مرغوبیت یک کالا را به گوش دیگران برسانند.

بسته بندی چسب آجر پودری درجه یک

بسته بندی چسب آجر پودری درجه یک برای ارسال این محصول به نقاط مختلف کشور و حتی کشورهای همسایه، نیاز است تا آن را به صورت مناسب بسته بندی نمود.

چسب های پودری را در بسته بندی های مختلف و به ابعاد گوناگون مثل 20 و 25 کیلوگرمی، تهیه نموده و آن ها را با ماشین های حمل محصولات به مناطق مختلف ارسال می‌کنند.

درست است که این محصول غیرقابل اشتعال بوده و خطر خاصی ندارد اما باید در بسته بندی آن دقت لازم را به عمل آورند زیرا در صورت تماس زیاد با نور آفتاب و یا رطوبت موجود در هوا، از کیفیت و مرغوبیت آن کاسته شده و باعث کاهش رضایتمندی مشتریان می گردد.

بسته بندی خوب محصول از یک جنبه دیگر نیز اهمیت فراوانی دارد و آن این است که کالاهای ارسالی به نقاط دوردست کشور و یا صادرات به خارج، باید به صورت سالم به دست خریدار مربوطه برسد و اگر بسته بندی مناسب نباشد، هم اعتبار تولیدی زیر سوال رفته و هم هزینه اضافی بر خریدار متحمل خواهد شد.

باوجود سختی فرایند بسته بندی این محصول اما همان گونه که مشاهده می‌کنید، بسته بندی های متنوع موجود در بازار اکثرا مرغوب بوده و باعث دلگرمی مشتریان می گردند.

چسب آجر پودری عمده

چسب آجر پودری عمده برای خریدن این محصول چند راه مختلف پیش پای شما وجود دارد. پس از انتخاب نوع محصول مورد نظر به طور مثال چسب آجر از نوع پودری می توانید به فروشگاه شهر محل سکونت خود مراجعه نموده و این محصول را به صورت جزئی یا کلی سفارش دهید.

خریدارانی که نیاز به محصول به صورت عمده دارند و در حجم های زیاد خرید می‌کنند، همواره از تخفیف های جالب این محصولات نیز بهره خواهند برد.

همچنین اگر به فروشگاه ها دسترسی ندارید و امکان خرید حضوری برای شما فراهم نمی باشد، به راحتی می توانید به سایت های معتبر شرکت های مربوطه مراجعه کنید و خرید عمده خود را انجام دهید و آن را در هر نقطه از کشور که تمایل دارید، تحویل بگیرید.

خوشبختانه قیمت این کالا در مقایسه با روش های دیگر بسیار اندک می باشد و می توان با هزینه ای ناچیز، مساحت زیادی را به وسیله ی این چسب پوشش داد.

علل زیادی باعث نوسانات قیمت چسب پودری می شوند از جمله : برند تولید کننده، نوع مواد به کار رفته، سطح مورد نیاز و نوسانات ارز، البته با وجود این نوسانات باز هم خرید این کالای پرکاربرد، منطقی و مقرون به صرفه می باشد.

چسب آجر پودری فله

چسب آجر پودری فله افرادی که می توانند به صورت حضوری به کارخانه ها و یا مراکز تهیه و توزیع چسب پودری مراجعه نمایند، قادرند تا آن را در هر مقیاسی که لازم دارند خریداری نمایند.

چسب آجر پودری فله قابل استفاده برای مساحت کم سازه مورد نظر می باشد و می توان به راحتی هر میزان دلخواه را به صورت فله خریداری کرد و آن را استفاده نمود.

یکی از مزیت هایی که روش فله بر دیگر بسته بندی ها دارد، این است که فرد خریدار می تواند به مقدار نیاز خود خرید انجام دهد و در صورت نیاز مجدد دو مرتبه کالای مرغوب را تهیه کند.

کشور عزیزمان ایران، دارای ذخایر خیلی خوبی برای تهیه این فرآورده باارزش می باشد و در صورت تولید این کالا در سطح گسترده، قادر هستیم تا در بازار جهانی با کشورهای مدعی رقابت کرده و توان متخصصین ایرانی را به همگان نشان دهیم. این ادعا مستلزم همکاری همه جانبه تمامی اقشار جامعه می باشد.

در پایان لازم است به عده ای از دوستان که تصور می‌کنند کاربرد های چسب و ملات و سیمان با یکدیگر متفاوت است ذکر میکنیم که در واقع نقش همه این مواد باهم شباهت دارد اما همانگونه که ذکر شد چسب مزیت های متعددی نسبت به سیمان دارد و این نکات است که تفاوت آن ها را ایجاد نموده است.

ناگفته نماند که بشر همواره در حال تکاپو برای کشف روش های جدید و درآمد زایی می باشد که بتواند به وسیله آن گره از مشکلات مردم بگشاید، به همین دلیل عجیب نیست اگر در طی چند سال آینده روش های جدیدی جایگزین روش حاضر گردند اما در حال حاضر بهترین متد پیشنهادی ما به شما استفاده از چسب آجر پودری می باشد.