مراحل ساخت سنگی که در آینه دیده نمی شود و کلاهک موشکی جیوه قرمز!

این تصاویر شیء رنگ پریده و مستطیلی را نشان می‌دادند که طول آن تقریباً به اندازه یک نان هات داگ بود و در هر انتهای آن یک سوراخ وجود داشت این جیوه هیچ شباهتی به جیوه قرمزی که قاچاقچیان اغلب توصیف می کردند نداشت.

در بیمارستان ها قیمت آمپول جیوه قرمز متفاوت می باشد و نمی توان اطمینان از اصل بودن آن داشت!

مایع غلیظی با درخشندگی سنگ جیوه فلزی درخشان به نظر می‌رسید که یک قطعه پلاستیکی کسل‌کننده از قالب تزریقی باشد، مانند شناور شنا یا اسباب‌بازی کودکان اما شباهت جالبی داشت که نشان می داد چگونه ممکن است منافع دولت اسلامی برانگیخته شود: این دقیقاً شبیه یک شی بود که در سال 2013 خبرگزاری Cihan News، یکی از بزرگترین خبرگزاری های ترکیه، آن را کلاهک موشکی جیوه قرمز نامید.

گفته می شود در آن پرونده، سه مرد در نزدیکی قیصری، شهری در مرکز ترکیه دستگیر شدند پوشش خبری Cihan به دنبال قوس آشنای تبلیغات جیوه قرمز بود فیلمی که در شب گرفته شده است، مقامات را با لباس های محافظ و ماسک نشان می دهد که به یک ون نزدیک می شوند.

مجری خبر این عملیات را با لحنی واقعی گزارش داد و خاطرنشان کرد: قطعه موشک توقیف شده توسط شش نهاد مختلف از جمله سازمان انرژی اتمی ترکیه مورد بررسی قرار گرفت و همه آنها دریافتند که حاوی مواد جیوه قرمز است.

این مایع می تواند باعث انفجارهای بزرگ شود و ارزش هر لیتر آن یک میلیون دلار است جیوه قرمز برای سیستم های موشکی بین قاره ای و بمب های هیدروژنی استفاده می شود حتی می توان گفت در تولید سنگی که در آینه دیده نمی شود نیز استفاده می شود!

با این اعتبار، این عکس‌ها در شبکه‌های اجتماعی راه افتادند و راه خود را به دولت اسلامی و سپس به ابوعمر پیدا کردند، که گفت چیزی را به خاطر می‌آورد که از پسر عمویش در سوریه، یکی از مبارزان جبهه النصره، وابسته به القاعده، شنیده بود حتی می توانید از حکم خرید و فروش جیوه قرمز نیز با خبر شوید!

رقیب سرسخت دولت اسلامی او گفت که این پسر عموی به او گفته بود که جنگجویان النصره کلاهک های جیوه قرمز را از یک گروه شورشی منقرض شده، غرابه الشام، که جهادگران در سال 2013 بر آن غلبه کرده بودند، گرفته و رهبران آن را اعدام کردند ابوعمر گفت که کلاهک‌هایی که جنگجویان نصره توقیف کردند با عکس‌های کروکودیل مطابقت داشت.

ابوعمر گفت که مدت زیادی پس از ترک تل ابیض، او پسر عموی خود را در نزدیکی خط مقدم در خارج از لاذقیه تعقیب کرد تا یک معامله را ترتیب دهد این طرح به سرعت مختل شد.

او گفت که پسر عموی او مظنون است که ابوعمر برای دولت اسلامی خرید می کند او از بحث در مورد شرایط خودداری کرد ابوعمر گفت: «از شما می‌خواهم این صحبت درباره جیوه قرمز را پایان دهید، زیرا می‌دانم به کجا می‌رود» من می دانم که داعش آنها را می خواهد اما ما هرگز نمی فروشیم.»

  • منابع:
    1. The Doomsday Scam
  • تبلیغات: 
    1. موش که با خوردن اسید بزرگ شده
    2. گل های رز از نظر فنی خوراکی هستند
    3. استفاده از روغن بادام برای موهای شما مزایایی برای ظاهر مو و سلامت مو دارد.
    4. مصرف ترکیبی آلوئه ورا و فوروزماید ممکن است خطر کاهش پتاسیم را افزایش دهد