لیمو شیرین در بازار موجب افزایش ویتامین سی در کودکان می شود

مواد را می توان با استفاده از لیسک در یک قابلمه یا کاسه ترکیب کرد و در یک بطری محکم در بسته یا ظرف در بسته در یخچال به مدت 2 تا 3 هفته نگهداری کرد.

اگرچه یک ترکیب سنتی شامل هر دو آب  لیمو شیرین در بازار است، یکی از چیزهایی که در توسعه این دستور العمل یافتیم این است که طعم‌دهنده‌های ما به طور جهانی ترکیبی را که تنها با آب لیمو تهیه شده است را به نسخه‌هایی که هر دو را ترکیب می‌کنند ترجیح می‌دهند.

 

آنها دریافتند که نسخه آب لیموی تازه دارای مشخصات طعم تمیزتری است و با طعم های بیشتری که می خواستند بسته بندی شده بود، چیزی که با افزودن آب لیمو از بین رفت.

همانطور که گفته شد، دلایل زیادی برای استفاده از انواع دیگر مرکبات برای ایجاد تغییرات در این دستور ساده وجود دارد چیزی که در زیر به آن می پردازیم.

ما همچنین متوجه شدیم که این مخلوط زمانی که با ترکیب آب لیمو، شکر و آب بدون افزودن حرارت ساخته شده بود طعم تازه‌تری داشت. گرما باعث کاهش طراوت مرکبات می شود.

برای ترکیب کامل مواد بدون حرارت، از یک کاسه یا پارچ به اندازه کافی بزرگ استفاده کنید تا بتوانید مخلوط را هم بزنید و در عین حال سرعت همزدن کافی ایجاد شود تا شکر کاملاً حل شود بدون اینکه مایع روی آن ریخته شود و به هم ریخته شود.

همانطور که در کتاب آیا بهترین لیموناد از لیمو، بطری یا پودر می آید، دریافتیم یکی از بزرگترین مزایای استفاده از آب لیموی تازه فشرده نسبت به بطری این است که تکه های کوچک تفاله لیمو عمقی از طعم و بافت ایجاد می کند که نوشیدنی ها را فراتر می برد. وحشیانه ترین رویاهای آبمیوه