فوم سقفی زاهدان عطر گل نرگس را دارد

فوم سقفی زاهدان پلی استایرن از مربع های نازکی از فوم سقفی تشکیل شده است که می توان از آن برای بازسازی سقف موجود استفاده کرد.

اینجاست که اکثراً در این فرآیند شکست می‌خورند و پول را برای راه‌حلی که تأثیر مطلوبی ندارد هدر می‌دهند. شما باید مشکل نویز را اندازه گیری کنید فناوری مناسب را اختصاص دهید و به اندازه کافی از آن نصب کنید تا تأثیر مطلوبی داشته باشد چه در افزایش درک گفتار یا مدیریت نویز باشد.

اکثر برنامه ها به پوشش کامل سطح نیاز دارند تا تاثیر مشکلات نویز را به حداقل برسانند. برخی از تاسیسات فقط مواد را روی منبع نویز قرار می دهند بدون اینکه متوجه شوند که مشکل نویز مستلزم پوشش های سطح وسیع با نرخ ها و سطوح جذب مناسب است.

این فوم سقفی‌ها همان بافت و قوام مواد بسته‌بندی فوم سقفی را دارند در عین حال تعدادی از گزینه‌های پایانی را برای مطابقت با انواع مختلف دکوراسیون خانه ارائه می‌دهند.

فوم سقفی

اگر میانه ها را در این محدوده فرکانس درست دریافت نکنید، در همه فرکانس های بالای 250 هرتز با درست کردن آن مشکل دارید.

در اینجا منحنی های جذب فوم سقفی ما آمده است. به انتقال صاف از 125 به 250 هرتز توجه کنید. بعد کف تا سقف در اکثر اتاق های کوچک کوچکترین ابعاد سه بعدی است.

عرض و طول اتاق معمولاً از نظر فاصله بزرگتر است. ابعاد کف تا سقف دو نوع مسئله انرژی ایجاد می کند. اول، از آنجایی که بیشتر ابعاد سقف در آمریکای شمالی 8 اینچ است ما مشکلات فشار فرکانس پایین متعددی داریم که توسط این فاصله 8 اینچی ایجاد می‌شود.

برخلاف چوب یا گچ، این ماده سطح بسیار بالایی از مقاومت را در برابر رطوبت ارائه می دهد و در معرض رطوبت یا رطوبت تاب نمی خورد یا پوسیده نمی شود.

این فوم سقفی ها همچنین در برابر آسیب موریانه ها و سایر آفات مقاوم هستند. صاحبان خانه معمولاً متوجه می شوند که این فوم سقفی ها فقط باید با استفاده از پارچه مرطوب و هر پاک کننده ملایم تمیز شوند.

یکی دیگر از مزایای فوم سقفی پلی استایرن خواص عایق طبیعی آن است. فوم سقفی های ساخته شده از این ماده نه تنها می توانند به بهبود مقاومت حرارتی در یک اتاق کمک کنند بلکه صدا را از بالای سر نیز جذب می کنند.