صندلی اداری بدون چرخی که می تواند به راحتی حرکت کند

یک تکیه گاه خوب که به یک صندلی اداری بدون چرخ وصل شده است به پشتیبانی و قرارگیری صحیح سر در طول روز کاری کمک می کند.

تکیه گاه سر به کاهش فشار روی ماهیچه هایی که بیشتر تحت تاثیر سکون مداوم کار کامپیوتری نیاز دارند، کمک می کند. قابلیت تنظیم پشت سر برای ارائه موقعیت کاری ایده آل برای همه کاربران ضروری است. کیفیت های قابل تنظیم مفید عبارتند از مدیریت ارتفاع و کشش شیب.

راه حل های اضافی برای گردن درد عبارتند از بلند کردن مانیتورها تا بالاتر از سطح چشم و حرکت دادن گردن به اطراف هر ساعت. با انجام تمرینات کوچک سر، کشش عضلات و رباط ها، دامنه حرکتی گردن را بهبود بخشید. فعال نگه داشتن گردن و شانه ها کلید یک سبک کار سالم است.

یک موقعیت خوب مانیتور برای دردهای ناشی از فشار گردن، شانه و چشم مفید است. برای مشاوره در مورد چگونگی راه اندازی یک ایستگاه کاری سالم، مقاله ما را در مورد موقعیت صحیح مانیتور ببینید.

صندلی

همچنین یادداشت های ما را در مورد افزایش RSI و آسیب های مربوط به رایانه برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه حل این مشکلات بخوانید.

کمردرد یکی از دلایل اصلی غیبت از کار در استرالیا است. صندلی های ارگونومیک دارای یک تکیه گاه هستند که برای حمایت از انحنای طبیعی ستون فقرات شما طراحی شده است. پشتی نیز بلندتر است تا از کل پشت پشتیبانی کند.

کارکنان اداری اغلب از سفتی در ناحیه گردن و شانه شکایت دارند. این می تواند منجر به عوارضی مانند اسپوندیلوز – از بین رفتن پوشش غضروفی در مهره های فرد شود. صندلی‌های ارگونومیک ممکن است دارای یک پشتی سر برای پشتیبانی از سر و گردن نیز باشند.

یک صندلی سخت می تواند فشار غیرضروری به باسن شما وارد کند. صندلی های ارگونومیک دارای بالشتک و عمق کافی برای کمک به حمایت از لگن و کاهش این استرس و فشار هستند.