سرامیک پرسلانی ایتالیایی موجب طلاق دو زوج شیرازی شد

این ویژگی این سرامیک پرسلانی ایتالیایی را به یکی از بهترین کفپوش های سرامیکی تبدیل می کند. پرسلن شیشه ای به دو دسته شیشه ای و پولیش نشده تقسیم می شود.

موزاییک سرامیکی: موزاییک سرامیکی نوع دیگری از کف سرامیکی است که دارای بخش های کوچک لعابدار یا بدون لعاب است.بهترین انواع سرامیک مدرن.

کف سرامیک یکی از بهترین انتخاب ها برای کف انواع آشپزخانه ها و سرویس های بهداشتی محسوب می شود، زیرا کف سرامیک های زیادی وجود دارد، می توانید مناسب ترین کف را برای تزئین آشپزخانه خود انتخاب کنید، کف سرامیک در برابر ضربه و نفوذ آب بسیار مقاوم است و از آنها در دکوراسیون آشپزخانه مدرن و سنتی استفاده می شود.

سرامیک

طرح، رنگ و نقش کاشی های آشپزخانه می تواند زیبایی و جذابیت فضای داخلی آشپزخانه را تحت تاثیر قرار دهد. آشپزخانه تنها قسمتی از خانه است که می توانید از کاشی در طرح های مختلف استفاده کنید، می توانید از کاشی های مختلف برای دیوار پشت اجاق گاز و دیوار پشت سینک استفاده کنید.

انتخاب کفپوش در کنار سایر ایده های طراحی آشپزخانه از اهمیت ویژه ای برخوردار است، شما می توانید با توجه به نوع دکوراسیون، کف سرامیک را انتخاب کنید، به عنوان مثال در دکوراسیون آشپزخانه بزرگ از سنگ طبیعی استفاده می شود، از سرامیک های مستطیلی بزرگ با رنگ طبیعی استفاده می شود.

آشپزخانه سنتی و سنگ مرمر در آشپزخانه های مدرن و معاصر استفاده می شود. کاشی و سرامیک یا حمام: کاشی های حمام از طرح ها و نقش های مختلفی ساخته می شوند که رنگ های روشن و ساده مانند روکش سفید از پرطرفدارترین نمونه های کاشی حمام مورد استفاده در حمام هستند زیرا علاوه بر زیبایی و نصب آسان با سایر لوازم حمام، تمیزی را بیشتر به نمایش می گذارند.