زیره اصل که موجب افزایش باروری می شود

این روغن حتی گونه هایی از باکتری ها را که در برابر سایر ضد عفونی کننده ها مقاوم هستند، از بین می برد. محققان بر این باورند که زیره می تواند به کشتن باکتری های مضری که سعی در حمله به سیستم ایمنی بدن شما دارند کمک کند.

این ممکن است توضیح دهد که چرا زیره اصل به عنوان یک نگهدارنده در غذا برای قرن ها استفاده شده است. اثر ضد التهابی دارد
مواد فعال موجود در دانه های زیره دارای اثر ضد التهابی و ضد عفونی کننده هستند.

این به این معنی است که اگر درد یا التهابی دارید که باعث ایجاد بیماری‌های دیگر می‌شود، زیره در رژیم غذایی شما ممکن است با اثرات آن مقابله کند.

زیره همچنین ممکن است از تکثیر سلول های سرطانی جلوگیری کرده و با خواص ضد التهابی خود به کاهش درد کمک کند. زیره سبز بسیار ایمن و به طور کلی غیر سمی است، حتی در دوزهای بزرگتر.

زیره

اما اگر مایل به استفاده از آن هستید، باید از عوارض جانبی آن آگاه باشید. دوز معمولی زیره سبز به عنوان مکمل گیاهی 300 تا 600 میلی گرم در روز است.

محققان شواهدی یافته‌اند که نشان می‌دهد زیره سطح تستوسترون را سرکوب می‌کند، به این معنی که در صورت مصرف آن می‌تواند باروری مردان را کاهش دهد. زیره سبز توسط برخی فرهنگ ها به عنوان ماده ای برای استفاده استفاده می شود.

باعث سقط جنین شود، بنابراین زنانی که باردار هستند یا در تلاش برای باردار شدن هستند باید این را در نظر داشته باشند. مصرف زیره سبز حتی در دوزهای زیاد بسیار ایمن است.

برخی شواهد نشان می دهد که می تواند سطح تستوسترون را در مردان سرکوب کند و همچنین ممکن است باعث سقط جنین شود. زیره یک ادویه فوق العاده خوش طعم است که می توان از آن در بسیاری از دستور العمل های غذایی سالم و کم کلسترول برای قلب استفاده کرد.

افزودن آن به خوراکی ها، غلات و مخلفات جانبی برای دوز غنی و خوش طعم زیره نسبتا آسان است. ماهی قزل آلا با پوسته زیره یک غذای آسان است.

زیره سبز، پاپریکا، گشنیز، گشنیز و لیموی تازه با هم ترکیب می شوند تا ماهی قزل آلا پخته شده طعم تند و تند بدهد. گزینه دیگر برنج لیمو زیره با پیاز خرد شده است.