دستگاه هایفو کلینیکی موجب مرگ یک کودک شد

همچنین نواحی که به دلایلی مانند افزایش سن و افزایش وزن مکرر دچار مشکل افتادگی می شوند.دستگاه هایفو کلینیکی بدن را می توان اعمال کرد و با استفاده از دستگاه هایفو کلینیکی افتادگی بازو، افتادگی پوست شکم، افتادگی ساق پا و افتادگی بالای زانو را بازیابی کرد.

آسیب های اعمال  دستگاه هایفو کلینیکی چیست؟ فن آوری دستگاه هایفو کلینیکی توسط بسیاری از مردان و زنان برای جوانسازی، برای اهدافی مانند سفت کردن پوست، رفع چین و چروک و جوانسازی صورت استفاده می شود.

دلیل اصلی ترجیح زیاد آن این است که هیچ آسیبی به آن وارد نمی کند، روی سطح پوست تأثیر نمی گذارد بلکه دقیقاً زیر پوست است، بنابراین به پوست آسیب نمی رساند. از آنجایی که این یک روش غیر جراحی است، جای زخم یا برش روی پوست ایجاد نمی کند. به ندرت ممکن است بعد از استفاده روی پوست حساس قرمزی ایجاد شود، اما این امر موقتی است.

دستگاه هایفو
اثر برنامه جوانسازی صورت که یک جلسه برای آن کافی است تقریباً 18 تا 24 ماه باقی می ماند. بلافاصله پس از استفاده، پوست شروع به بهبودی می کند اما نتایج قابل مشاهده پس از 3 ماه ظاهر می شود و در ماه ششم، اثر به اوج خود می رسد.

در نتیجه این فرآیند، چین و چروک های روی پوست از بین می روند، افتادگی پوست روز به روز کاهش می یابد و پوست سالم تر، محکم تر و جوان تر به نظر می رسد. در این اپلیکیشن که علائم پیری تقریبا از بین رفته است، پوست ظاهری سفت و شاداب مانند قدیم پیدا می کند.
اولتراسوند متمرکز (HIFU) به لطف سرهای ویژه 1.5، 3 و 4.5 میلی متری می تواند مستقیماً بر روی لایه های زیر جلدی متمرکز شود، بنابراین هیچ آسیبی به سطح پوست وارد نمی شود.
نیازی به بیهوشی نیست، عمل جراحی نیست، برش، جای زخم و نیازی به روند بهبودی وجود ندارد و فرد می تواند بلافاصله پس از عمل به زندگی روزمره بازگردد.
این یک کاربرد بالینی ثابت شده، مورد تایید FDA، موثر و ایمن است. در یک جلسه نتایج عالی می دهد و این اثر تا دو سال باقی می ماند.
دستگاه هایفو کلینی کیرا روی کدام قسمت های بدن می توان اعمال کرد؟ سونوگرافی متمرکز با شدت بالا به عنوان یک برنامه غیرتهاجمی لیفت صورت برجسته است اما می توان از آن برای روش هایی مانند لیفت فک و لیفت ابرو نیز استفاده کرد.