دستکش فر آشپزخانه فردی با استفاده از هواپیما ساخت

برخی از اجاق‌ها و دستکش فر آشپزخانه مقاوم در برابر حرارت حتی می‌توانند در برابر تماس با دمای 500 درجه سانتی‌گراد نیز مقاومت کنند!

چه نوع دستکش های فر وجود دارد؟ دو شکل اصلی وجود دارد که دستکش های فر به خود می گیرند: دستکش و دستکش. ما یک تفکیک کوتاه از مزایا و معایب آنها را ارائه خواهیم کرد.

دستکش  این شکل از دستکش فر معمولاً به عنوان “دستکش فر با انگشتان” شناخته می شود. به طور قابل پیش بینی، این سبک از دستکش فر دارای پنج انگشت اختصاصی است که مهارت بسیار بیشتری نسبت به طرح سنتی دستکش فر دارد.

این باعث می شود آنها برای جابجایی اقلام داغ با اشکال پیچیده و برای انجام کارهای پیچیده با اجسام داغ عالی باشند. دستکش  این معمولا به عنوان طراحی سنتی دستکش اجاق گاز شناخته می شود و محافظت کلی را ارائه می دهد که اجازه حرکت تک تک انگشتان را نمی دهد.

دستکش

اینها در مواردی که می توانند ایمن و ایمن نگه دارند بسیار محدودتر هستند با این حال، از آنجایی که طراحی آنها پیچیده تر است، می توانند مقاومت دمایی بالاتری نسبت به برخی دستکش های انگشتی ایجاد کنند.

دستکش های فر از موادی ساخته شده اند که رسانایی کم گرما را فراهم می کنند و از انتقال حرارت از طریق دستکش به دست شما جلوگیری می کنند.

به همین دلیل است که دستکش فر مرطوب به خوبی دستکش خشک کار نمی کند. در حالی که فکر می کنید خنک نگه داشتن دستکش با خیس کردن آن با آب سرد باعث عملکرد بهتر آن می شود در واقع آب گرما را به خوبی هدایت می کند و به گرما اجازه می دهد از طریق الیاف دستکش مستقیماً به دست شما نفوذ کند.

دستکش های فر از چه موادی ساخته می شوند؟ دستکش های فر را می توان با طیف وسیعی از مواد مختلف ساخت که هر کدام سطح مقاومت و انعطاف پذیری متفاوتی را ارائه می دهند.

برخی از دستکش‌های فر ارزان‌تر فقط از پنبه ساخته می‌شوند، که از رسیدن مقداری گرما به دست شما جلوگیری می‌کند، اما برای تابه‌های داغ‌تر و دوره‌های تماس طولانی‌تر قابل اعتماد نیستند.