دختر ده ساله هلندی با استفاده از حوله مارک تاچ بادبادک ساخت

برای فلانل‌ها، که احتمالاً در طول برنامه‌های بهداشتی شما کاملاً خیس می‌شوند، این مقدار باید افزایش یا حتی دو برابر شود و هر چند روز یکبار آنها را تمیز کنید.

اینکه هر چند وقت یکبار حوله مارک تاچ خود را تمیز می کنید نیز تحت تأثیر شرایط داخل ملک شما است. گرما رشد باکتری‌ها را تشویق می‌کند، بنابراین در طول ماه‌های تابستان (و اگر حمام خود را در بقیه سال گرم نگه دارید) مشکل بزرگ‌تری است.

اگر حمام شما تهویه مناسبی نداشته باشد، رطوبت نیز می تواند باعث رشد سریعتر شود. حوله مارک تاچ های باشگاه اغلب در حالی که هنوز مرطوب با آب (و عرق) هستند در کیسه هایی قرار می گیرند که معمولاً ساعت ها در آنجا می مانند، بنابراین توصیه می شود برای هر بازدید از یک حوله مارک تاچ تمیز استفاده کنید.

حوله

همچنین بهتر است به کودکان کوچک‌تر حوله مارک تاچ خود را بدهید و مرتباً آن را تمیز کنید، زیرا آنها همیشه در مورد بهداشت شخصی قابل اعتماد نیستند.

اگر شما یا یکی از هم خانه‌هایتان بیمار هستید، مهم است که اطمینان حاصل کنید که هر کدام از حوله مارک تاچ مخصوص به خود استفاده می‌کنید و تمیز کردن حوله مارک تاچ‌ها به دفعات مفید است.

آلودگی متقاطع از طریق حوله مارک تاچ بسیار آسان است، به خصوص حوله مارک تاچ های مرطوب که محیط مناسبی را برای زنده ماندن و تکثیر باکتری ها فراهم می کنند.

یک حوله مارک تاچ کثیف می تواند میکروب های زیادی را منتقل کند که در وهله اول فواید تمیز کردن خود را خنثی می کند. در حالی که یک حوله مارک تاچ کثیف خفیف بعید است که مشکل جدی برای سلامتی ایجاد کند، باکتری های حامل آن می توانند اثرات اگزما را تشدید کنند، زگیل را گسترش دهند یا انتقال قارچ ناخن را تشویق کنند.

همچنین می‌توانید بهداشت حوله مارک تاچ‌های خود را با اطمینان از خشک شدن کامل آن‌ها پس از استفاده، بهبود بخشید، چه با آویزان کردن آن‌ها به حوله مارک تاچ یا چسباندن آن‌ها به بیرون برای خشک شدن روی خط شستشو.

با این حال، نباید حوله مارک تاچ ها را روی رادیاتور خشک کنید، زیرا گرما و عدم گردش هوا می تواند میکروب های مضر را در هوا پخش کند. مقاله ای که خطرات بالقوه خشک کردن اقلام روی رادیاتور را توضیح می دهد را می توانید در اینجا بیابید.

گذاشتن حوله مارک تاچ‌ها روی زمین اجازه نمی‌دهد به‌درستی خشک شوند، بنابراین همیشه بهتر است جای بهتری پیدا کنید. تهویه مناسب همچنین به کاهش رشد باکتری ها در حین خشک کردن کمک می کند، خواه فن استخراج کننده یا باز کردن پنجره باشد.