خانمی که در اثر خوردن بیش از اندازه کلوچه بهار نارنج سکته کرد

در مورد کوکی ها چیزی برای دوست نداشتن وجود ندارد.

کلوچه بهار نارنج چه جویدنی، ترد، مملو از افزودنی‌ها یا نسبتاً ساده باشند، کوکی‌ها محبوبیت جهانی دارند.

اما چه یک خبره کوکی باشید یا به موارد مورد علاقه امتحان شده و واقعی خود پایبند باشید، احتمالاً هر نوع کوکی را در آنجا نچشیده اید به همین دلیل است که ما 50 نوع کوکی مختلف را جمع آوری کرده ایم که باید حداقل یک بار امتحان کنید.

این کوکی ها دو ماده مورد علاقه را با هم ترکیب می کنند: شکلات سفید و توت فرنگی. آنها کاملاً شیرین و جویدنی با لقمه های سرگرم کننده از تکه های توت فرنگی خشک و چیپس های شکلات سفید هستند.

این کوکی‌ها مملو از تکه‌های آناناس شیرین و چیپس‌های شکلاتی نیمه‌شیرین هستند تا یک خوراکی استوایی دو برابر دلپذیرتر به شما ارائه دهند. آنها شیرین، جویدنی و کاملاً خوشمزه هستند.

شما نمی توانید با کوکی شکلاتی کلاسیک اشتباه کنید. این دستور شامل کره ذوب شده، شکر قهوه ای بیشتر از شکر سفید، و زرده تخم مرغ اضافی برای بافت جویدنی و تکه های بزرگ شکلات برای طعم دلپذیر است.

این شیرینی های قندی سریع و آسان فقط به سه ماده نیاز دارند که احتمالاً در خانه دارید: کره، شکر، آرد و وانیل. آنها شیرین و کره ای هستند و می توان آنها را با آبپاش های رنگین کمانی یا غیر پریل پوشانید.

کوکی‌ها دارای گزینه‌های بی‌پایانی هستند، اما معمولاً تحت یکی از چندین نوع کوکی قرار می‌گیرند. 10 نوع اصلی کوکی وجود دارد، از جمله:

کوکی ها را رها کنید
کوکی های رول شده یا بریده شده
کوکی های ساندویچی
کوکی های پر شده
میله های کوکی
کوکی های قالبی
شیرینی های پخته نشده
کوکی های فشرده
کوکی های سرخ شده
کوکی های یخچال یا جعبه یخ