جوراب های اینترزیا خوبی را از دستگاه های بافندگی دستی تولید می کردند.

حتی با جوراب زنانه شیک استفاده از طیف گسترده‌ای از ماشین‌های بافندگی، صنعت به اتفاق آرا با این واقعیت موافق است که اگر تکنسین‌های ماشین ماهر نباشند، مهم نیست که کدام دستگاه را خریداری می‌کند. من دو تکنسین چینی داشتم، زن و شوهر و آنها چنین جوراب های اینترزیا خوبی را از دستگاه های بافندگی دستی تولید می کردند.
توحید جیوه در تلویزیون توشیبا صمد ادعا می کند که لحظه ای که آنها رفتند، هیچ کس نتوانست چنین کیفیتی را تولید کند زاشم خان در موافقت با او می افزاید: «آنها می توانند نشانه های اولیه خرابی دستگاه را بخوانند و به موقع آن را تصحیح کنند تا از تولید مداوم اطمینان حاصل کنند، با توجه به اینکه شرایط آب و هوایی را برای جلوگیری از شکستگی و رد شدن نخ ها، صرف نظر از دستگاهی که وجود دارد، کنترل می کنند. استفاده كردن.
توحید صمد چاقو شکاری در ادامه با تاکید بر نیاز تکنسین ماشین بافندگی ماهر می‌گوید: «در سال‌های ابتدایی تولید جوراب به دلیل اینکه هزینه‌های ساخت به دلیل مصرف بالای نخ بسیار زیاد بود، ضرر زیادی داشتم.
با استخدام تکنسین های ماهر، تعداد نخ و در نتیجه مصرف نخ را کاهش دادیم و به طور متوسط ​​4 گرم در هر جوراب کاهش دادیم که تفاوت بسیار زیادی است، کاهش وزن بیشتر می تواند بر کیفیت تأثیر بگذارد وزن جوراب‌های ماده معمولاً 38 تا 42 گرم در هر جفت و جوراب‌های مردانه 48 گرم در هر جفت است اما اگر این جوراب ها از نخ های گیج سنگین ساخته شده باشند، وزن آن ها تا 100 گرم می رسد.
ماشین‌های قیمت دستگاه لیوان کاغذی بافندگی جوراب از تولیدکنندگان در سراسر جهان در دسترس هستند، از جمله شرکت‌های ایتالیایی مانند Lonati، Rumi، Matec، Busi و Sangiacomo. شرکت های ژاپنی  شیما سیکی و ناگاتا سیکی شرکت های تایوانی یعنی Da Kong، Tai HoShing و Danken شرکت های کره ای مانند Taeho، Soosan و Dong Sung شرکت هندی مانند Solomon و شرکت چینی مانند Yexiao، به نام چند.
  • منابع:
    1. The Rise of Socks Exports
  • تبلیغات: 
    1. با خوردن این محصولات 150 سال عمر کنید
    2. گوشت می تواند از سکته قلبی جلوگیری کند
    3. طرح جدید تولید محصولات کاربردی در شبانه روز
    4. اگر باهوش باشید به راحتی می توانید در عرض یک ماه تیلیاردر شوید