تیشرت پلنگی و راز پولدارشدن مرد هندی به وسیله آن

با بررسی انواع مختلف تیشرت پلنگی که از نظر سبک، مدل آستین، مدل گردن و نوع جنس متفاوت هستند، آشنا شوید.

در مورد تی شرت، یک کالای اصلی کلاسیک آمریکایی در مد بیشتر بدانید.

اولین تی‌شرت‌ها به دوران جنگ اسپانیا و آمریکا برمی‌گردد، زمانی که نیروی دریایی ایالات متحده آن‌ها را به عنوان زیرپیراهن‌ها عرضه کرد. آنها دارای یقه خدمه و آستین کوتاه بودند و به دلیل شکل آن که شبیه حرف “T” بود، نام آن را به خود اختصاص دادند.

از پنبه ارزان قیمت و سبک وزن ساخته شده بود و به راحتی تمیز می شد، بنابراین به بهترین انتخاب برای کارگران بارانداز، کشاورزان، معدنچیان و کارگران ساختمانی و حتی مادران برای لباس بیرونی پسرانشان برای کارهای خانگی و بازی تبدیل شد.

اصطلاح “تی شرت” در سال 1920 وارد فرهنگ لغت مریام وبستر شد در حالی که محبوبیت آن در سال 1950 پس از پوشیدن یک تی شرت در فیلم “تراموا به نام هوس” توسط بازیگر مارلون براندو افزایش یافت.

تقریباً در همان زمان، تعدادی از شرکت‌ها در میامی تزئینات پوشاک، به‌ویژه چاپ روی صفحه را آزمایش کردند.

یکی از اولین چاپ ها، میکی موس والت دیزنی بود که تحت مجوز شرکت Tropix Togs بود. در دهه 1960، تی شرت های چاپ شده با صفحه نمایش برای بیان خود و همچنین تبلیغات تجاری، دیدگاه های سیاسی و پیام های یادگاری استفاده می شد.

هر تی شرتی که طرح یا رنگ خاصی در سرتاسر پیراهن داشته باشد یک تی شرت پایه است.

تی شرت های اصلی می توانند برای مردان یا زنان باشند و در هر مدل آستینی عرضه شوند. برای لایه بندی یا ایجاد یک لباس ساده و استاندارد عالی است، تی شرت اصلی یکی از آیتم هایی است که همه باید در کمد خود داشته باشند، زیرا به اندازه کافی همه کاره هستند تا با لباس های شیک یا غیر رسمی همراه شوند و می توان آن ها را برای انواع مختلف پوشید. مناسبت ها.