برگه زردآلو خیس شده موجب افزایش حافظه می شود

یکی از مهمترین مزایای برگه زردآلو خیس شده این است که غنی ترین ویتامین A است که با رنگ نارنجی آن مشخص می شود. ویتامین A یکی از مفیدترین ویتامین ها برای پوست است زیرا باعث برنزه شدن پوست می شود و در برابر اشعه ماوراء بنفش و تهاجم خارجی محافظت می کند.

همچنین حاوی مقدار زیادی ویتامین B، آهن و فیبر است، اما دارای همان فسفات و منیزیم است، بنابراین دید در شب شما را بهبود می بخشد.

برگه زردآلو  استخوان‌ها را تقویت می‌کند، بافت‌ها را بازسازی می‌کند و باعث تقویت استخوان‌ها می‌شود. سیستم عصبی فکری.

برگه

نمک های معدنی و عناصر کمیاب برای تلاش یک ورزشکار ضروری هستند. میزان پتاسیم این میوه 315 میلی گرم در 100 گرم است. برگه زردآلو  برای تحریک ترشح معده مفید است.

اسیدهای آلی شامل 1-2 درصد اسید سیتریک و اسید مالیک است و پتاسیم با 59 درصد فراوان ترین است. علاوه بر این، بتاکاروتن که اثر ویتامین A را ایجاد می کند، حاوی 5 تا 8 میلی گرم میوه خشک است.

معمولاً به صورت خام خورده می شود یا به صورت میوه های خشک، مربا، غذاهای کنسرو شده و نوشیدنی ها ساخته می شود.
کشت در تمام نقاط کره قابل کشت است اما ترجیحاً در منطقه ای باشد که قبل یا بعد از دوره گلدهی از سرمازدگی دیررس خسارت وارد نشود.

ریشه ها در برابر غرقابی بسیار آسیب پذیر هستند و در باغ هایی با سطح آب زیاد یا زهکشی ضعیف، درخت می تواند پژمرده شود و بمیرد.

در بیشتر موارد از دانه های برگه زردآلو ، آلو، آلو و هلو برای پایه گذاری استفاده می شود و نهال ها با پیوند رقم مورد نظر برگه زردآلو  پرورش می یابند.

نهال ها در پاییز یا بهار کاشته می شوند. در پاییز، پس از ریزش برگ ها، تا زمانی که زمین یخ می زند، از اواسط نوامبر تا اوایل دسامبر، و در بهار، با آب شدن زمین شروع می شود و حداکثر تا اواسط اسفند کاشت می شود.