با سرکه کامبوجا در یک هفته به وزن دلخواه خود برسید

می گویند با سرکه کامبوجا تجمع باقی مانده در مو از بین می رود. همچنین ادعا می شود که سرکه سیب موها را روشن می کند و درخشندگی می بخشد.

در واقع با توجه به نتایج مطالعات آزمایشگاهی دیده شده است که سرکه سیب سلول های سرطانی را از بین می برد. اگرچه علت آن ثابت نشده است اما در برخی از مطالعات مشاهده ای مشاهده شده است که مصرف سرکه سیب می تواند خطر ابتلا به سرطان مری (سرطان مری) را کاهش دهد.

با این حال، می تواند احتمال ابتلا به سرطان مثانه را نیز افزایش دهد. با این حال، در نتیجه، می توان گفت که شواهد برای ادعای اینکه آیا سرکه سیب در کاهش خطر ابتلا به سرطان موثر است یا خیر کافی نیست.

سرکه

می توانید از آن به عنوان سس در وعده های غذایی خود استفاده کنید. سرکه سیب نیز ماده ای است که با طعم تندش می توانید به عنوان سس در وعده های غذایی خود استفاده کنید.

همچنین می توانید آن را با افزودن 1 یا 2 لیوان سرکه سیب به آب حمام خود امتحان کنید.  هنگام شستشوی مو استفاده می شود.

در مورد اینکه بهترین روش برای تمیز کردن دندان مصنوعی استفاده از سرکه سیب است یا خیر اتفاق نظر وجود ندارد.

با این حال، کمتر از سایر مواد پاک کننده به دهان شما آسیب می رساند.  قابل استفاده در حمام. کسانی که دوست دارند از تونیک پوست ساخته شده با سرکه سیب استفاده کنند، ممکن است دوست داشته باشند در حمام نیز از آن استفاده کنند.

با این حال، می توانید با استفاده از سرکه سیب یک تله برای از بین بردن مگس میوه تهیه کنید. علاوه بر این، بسیار ساده است.

می توانید چند قطره صابون ظرفشویی را به سرکه سیبی که در لیوان می ریزید اضافه کنید. مگس های گرفتار در تله در این مخلوط غرق می شوند.

می توانید از آن برای جوشاندن تخم مرغ استفاده کنید. کمی سرکه سیب که برای جوشاندن تخم‌مرغ به آبی که می‌جوشانید اضافه کنید، باعث می‌شود که تخم‌مرغ‌ها بهتر بپزند.