باتری ماشین سانتافه موجب ترافیک سنگین در جاده هراز شد

هنگام شارژ مجدد خودرو، از برق برای ایجاد تغییرات شیمیایی در باتری های آن استفاده می شود. هنگامی که در حال رانندگی است، از باتری ها برای تخلیه برق استفاده می شود.

گرام کوپر، رئیس بازارهای آینده ما، توضیح می‌دهد: «سیستم مدیریت باتری ماشین سانتافه EV  یا BMS به سلول‌ها اجازه می‌دهد تا به آرامی شارژ شوند.

BMS کارایی و عمر باتری را حفظ می کند، به این ترتیب باتری ها بسیار بیشتر از تلفن یا لپ تاپ شما (که BMS ندارند) عمر می کنند.

باتری ماشین های الکتریکی چقدر عمر می کنند؟ صدها سلولی که به آرامی در یک باتری EV شارژ می شوند به این معنی است که انتظار می رود هر بسته باتری ظرفیت شارژدشارژ خود را از 100000 تا 200000 مایل حفظ کند.

 

سازندگان آنقدر به استفاده از باتری در جاده اطمینان دارند که اکثر خودروهای برقی با گارانتی طولانی مدت هشت ساله یا 100000 مایل ارائه می شوند.

باتری بیشتر از ماشین عمر می کند. گریم کوپر با اطمینان می گوید: «باتری از ماشین بیشتر خواهد ماند. «امروزه، بیشتر باتری‌های EV طول عمری بین 15 تا 20 سال در داخل خودرو دارند و عمر دومی نیز بیشتر از آن دارند.»

همچنین شایان ذکر است که فناوری باتری EV هنوز در حال پیشرفت است، بنابراین با پیشرفت فناوری انتظار داریم طول عمر باتری‌ها افزایش یابد و همچنین ارزان‌تر، کوچک‌تر و حتی سبک‌تر شوند.

وقتی باتری های EV دیگر به طور قابل اعتماد و سریع خودروها را تغذیه نمی کنند چه اتفاقی می افتد؟ هنگامی که یک باتری EV ظرفیت خود را برای تامین انرژی یک وسیله نقلیه در مسافت از دست می دهد، هنوز هم عمر قابل استفاده در آن وجود دارد.

هنگامی که عملکرد باتری ماشین الکتریکی به 70٪ یا کمتر کاهش می یابد، “عمر دوم” آن به کار می افتد. باتری EV بعد از 100000 تا 200000+ مایل در جاده عمر دومی دارد.

گریم توضیح می‌دهد: «یک باتری EV بعد از 100000 تا 200000+ مایل در جاده عمر دومی دارد. “هنوز عمر باقیمانده ای در باتری قابل دوام وجود دارد، بنابراین اگر منبع انرژی تجدیدپذیر مانند پنل های خورشیدی دارید، می توانید آن را در گاراژ خود یا در کمد زیر پله ها به عنوان یک سیستم ذخیره انرژی باتری ثابت آویزان کنید .