ام دی اف سفید پویا موجب ترک اعتیاد جوانی در مشهد شد

از ام دی اف سفید پویا همچنین می توان برای ساخت محفظه بلندگو، واحدهای نگهداری کفش و مبلمانی مانند میز و نیمکت استفاده کرد.

این تخته ها همچنین می توانند برای اهداف تزئینی مانند ایجاد تزئینات خانگی استفاده شوند که به سطح صاف آنها نسبت داده می شود که برای نقاشی عالی است.

استفاده از ام دی اف در پروژه های نجاری شما بسیار شبیه کار با چوب است. این بدان معنی است که شما به هیچ مهارت خاصی غیر از مهارت های مرتبط با نجاری اولیه نیاز ندارید.

ام دی اف

با این حال، شما باید از یک میخکوب برقی یا مته برای وارد کردن میخ ها یا پیچ ها استفاده کنید. زیرا استفاده از چکش در میخ ممکن است به ام دی اف آسیب برساند.

هنگام ساخت کمد، قفسه یا کابینت، اگر برای جلوگیری از افتادگی، نواری را در قسمت زیرین تخته ها اضافه کنید، نکته مثبتی است.

تخته فیبر با چگالی متوسط یک ماده نجاری باورنکردنی است که اساساً از تخته سه لا تطبیق پذیرتر و از نظر زیبایی شناسی جذاب تر است.

این تخته‌ها از خاک اره و براده‌های چوب تشکیل شده‌اند که به هم فشرده می‌شوند تا پانل‌های مقاوم را تشکیل دهند. از چنین پانل هایی می توان برای ایجاد محفظه های بلندگو، کابینت، قفسه و مبلمان استفاده کرد.

با شکستن و خرد کردن بقایای چوب سخت یا نرم به الیاف چوب و سپس ترکیب آن با چسب موم و رزین ساخته می شود. چگالی ام دی اف معمولاً بین 500 کیلوگرم بر متر مکعب ( 31 پوند بر فوت مکعب ) و 1000 کیلوگرم بر متر مکعب ( 62 پوند بر متر مکعب ) است.

به دلیل وجود رزین های سنگین تراکم تر از چوب های دیگر است. این ماده با فشار دادن به یکدیگر در شرایط دمای بالا و فشار بالا و اغلب با استفاده از یک دیفیبراتور به پانل تبدیل می شود.

پس از تشکیل تخته ام دی اف، متخصصان حرفه ای آن را سمباده می زنند تا ناهمواری ها صاف شود و ظاهری نرم به آن ببخشد. سپس ممکن است روغن، لاک ها و رنگ ها روی تخته پوشانده شوند.