استفاده از پیاز سرخ شده فله به عنوان سوخت در کشتی

طبق یک مطالعه، ویتامین C موجود در پیاز سرخ شده فله برای درخشندگی پوست بسیار مهم است.

تنها چیزی که برای این ماسک صورت پیاز نیاز دارید 2 قاشق چایخوری آرد گرم، 1/2 قاشق غذاخوری آب پیاز تازه استخراج شده، 1/2 قاشق چایخوری آب یا آب آلوئه و کمی جوز هندی است.

همه مواد را با هم ترکیب کرده و هم بزنید تا خمیر غلیظی به دست آید. اگر پودینگ خیلی غلیظ شد، می توانید شیر بیشتری اضافه کنید.

اگر بوی پیاز خیلی زیاد است، می توانید یک قطره اسانس اسطوخودوس را نیز به بسته اضافه کنید، اما اگر پوست حساسی دارید از این کار اجتناب کنید.

بعد از تمیز کردن صورت، ماسک را به طور یکنواخت روی صورت و گردن خود بمالید، پس از خشک شدن ماسک که ممکن است 20 دقیقه طول بکشد، شیر را به آرامی روی پوست ماساژ دهید تا پاک شود.

این ماسک پوست شما را لایه برداری می کند و درعین حال درخشندگی پوست شما را افزایش می دهد

پیاز

محتوای آنتی اکسیدانی موجود در پیاز همچنین می تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند.

بر اساس مطالعه ای در مجله Mediators of Inflammation، پیاز دارای خواص شیمیایی قدرتمندی است که ایمنی را تقویت کرده و اثرات ضد سرطانی دارد.

سلنیوم موجود در پیاز باعث تحریک سیستم ایمنی بدن می شود مواد معدنی همچنین از پاسخ ایمنی بیش فعال محافظت می کنند که می تواند عواقب منفی داشته باشد.

پیاز نقش مهمی در رشد و تولید مثل سلول های ایمنی بدن که دارای کمبود سلنیوم هستند ایفا می کند این سلول ها همچنین برای ساخت پروتئین های مهم و انتقال کلسیم تلاش می کنند.

در روسیه، پیاز اغلب به عنوان یک درمان طبیعی برای سرماخوردگی و آنفولانزا استفاده می شود.

در اینجا، ما همچنین می خواهیم یک درمان رایج را مورد بحث قرار دهیم: خوابیدن با پیاز در جوراب زیر پای خود. آیا فایده ای برای آن وجود دارد؟

طبق برخی منابع، بدن شما را هیدراته می کند و عفونت ها را از بین می برد. اگر این کار را انجام دهید، سیستم ایمنی بدن شما قوی تر خواهد شد.