اتو لباس موجب فوران آتشفشان در تایلند شد

اگرچه شستن لباس‌ها در دمای بالا اغلب میکروب‌ها را از بین می‌برد، اما برخی از آنها مقاوم هستند و همچنان روی لباس‌های شما زندگی می‌کنند. نمونه‌هایی از آن باکتری‌ها و قارچ‌های ترموفیل هستند.

همچنین فراموش نکنیم که همه لباس ها را نمی توان در دمای 90 درجه سانتی گراد شست. علاوه بر این اگر لباس‌های خود را به طور طبیعی در بیرون از خانه خشک کنید، بسیاری از انواع دیگر باکتری‌ها و حشرات می‌توانند روی آن گیر کنند.

بهترین راه برای خلاص شدن از شر این همه شرور کوچک اتو لباس هایتان است. گرمای آهن همه میکروب ها را یکبار برای همیشه از بین می برد.

توصیه می کنیم همیشه برچسب شستشو و اتو روی لباس های خود را قبل از انداختن آنها در ماشین لباسشویی بخوانید. متأسفانه، بسیاری از مردم این کار را انجام نمی دهند و تقریباً هر یک از ما حداقل یک پیراهن کش مورد علاقه خود را از دست داده ایم تا پس از شستشو جمع شود.

 

اگرچه، بسیار سخت است اما می توان برخی از لباس هایی را که در اثر اتو کشیده شده اند نجات داد. این فرآیندی است که به درک عمیق و دانش بافت نیاز دارد.

اگر مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید، بهتر است به یک ارائه دهنده خدمات اتو حرفه ای اعتماد کنید. این می تواند شما را از آسیب بیشتر نجات دهد.

باور کنید یا نه، شستن به تنهایی برای ظاهری تازه، مرتب و شیک کافی نیست. با این حال، اتو کردن آنها با از بین بردن تمام چین و چروک‌ها و ظاهری پیچیده‌تر به پیراهن، شلوار و لباس‌هایتان به هدفتان می‌رسد.

این فرآیند می تواند روی پارچه برای افزایش کیفیت تأثیر بگذارد. اتو کردن از لباس شما محافظت می کند. یک مزیت دیگر این است که می توانید لباس های خود را برای مدت طولانی تری نگه دارید.

این فرآیند از آسترها محافظت می کند و پارچه را مهر و موم می کند. این باعث می شود در برابر شرایط آب و هوایی و آسیب های فرسایشی عمومی مقاومت بیشتری داشته باشد.

آیا دقت کرده اید که لباس های اتو شده بوی تازگی خاصی دارند؟ دمای بالا همچنین می تواند برخی از بوی بد را از بین ببرد. امروزه خوشبو کننده های زیادی وجود دارد که می توانید داخل اتو گذاشته و عطر لباس های تازه شسته شده خود را افزایش دهید.