آجر نسوز ضایعات موجب مرگ مار کبری در هندوستان شد

عناصری که سازنده می تواند کنترل کند اندازه دانه، محتوای آب، مواد افزودنی، فشار و دما است. در نهایت مشخص شد که محتوای آلومینا بهترین راه برای درجه بندی کیفیت آجر با محتوای آلومینا 38 درصد به عنوان حداقل سطح برای ایجاد آجر نسوز قوی است.

مانند همه رساناها، آجر نسوز ضایعات می تواند از یک عایق سبک وزن (چگالی کم، تخلخل بالا، استحکام کم، محتوای آلومینا کم) تا رسانای سنگین قوی تر از فولاد (بسیار متراکم، تخلخل کم، فوق العاده قوی، محتوای آلومینا بالا) متغیر باشد.

سیستم درجه بندی آجر نسوز صنعتی به شرح زیر است:
1- عایق
2- وظیفه کم
3- وظیفه متوسط
4- وظیفه بالا
5- وظیفه فوق العاده

آجر نسوز
آجر نسوز با کارایی بالاتر استحکام، هدایت حرارتی و مقاومت در برابر سایش را افزایش می دهد اما تخلخل را از دست می دهد. تولید کنندگان استانداردهای گواهی ISO را رعایت می کنند اما فرمولاسیون واقعی اختصاصی است.

به عنوان مثال، سرامیک حرارتی 10 فرمول برای آجرهای نسوز متراکم ارائه می دهد که می توانند به 90+ درصد آلومینا برسند. بنابراین آنچه که برند X آن را وظیفه متوسط می نامد ممکن است به طور قابل توجهی با برند Y متفاوت باشد.

ماسون‌ها و تقریباً هر شرکت آمریکایی در اجاق‌های پیتزا، آجر نسوز خود را از تعداد انگشت شماری از تامین‌کنندگان صنعتی که آجرهای نسوز متوسط یا بالا را انتخاب می‌کنند، تهیه می‌کنند.

اندازه های استاندارد حکم می کند که کف ها را از آجرهای کوچک کنار هم بچینند و آجرهای محیطی را با دست برش دهند تا در داخل یک گنبد گرد قرار بگیرند.

بدیهی است که استفاده از آجر بیشتر به معنای درزهای بیشتری برای تمیز کردن و سخت‌تر شدن کف است. محفظه پخت در کل خط فرهای خانگی آنها تنها دارای چهار کاشی کف است که در نتیجه دو درز در سراسر سطح پخت ایجاد می شود.

رکاب جلویی یک تکه و با افتخار با نشان V مهر شده است. مقاومت سایشی کف والوریانی به گونه ای طراحی شده است که در برابر استفاده دقیق از ظروف فلزی مقاومت کند.

تخلخل برای خمیر پیتزا مرطوب متعادل است و عملکردی افسانه ای در دنیای آشپزی ارائه می دهد. محیط گرد کف به هر اندازه فر تعبیه می شود و کل کف را می توان از طریق دهانه فر تعویض کرد.

به طور طبیعی، فرمول کاملا محکم است، اما با بیش از 100 سال تولید آجر در پشت آن پوشیده نیست که کف آجر نسوز  بهترین انتخاب برای اجاق های پیتزا با چوب است!